Söndagskväll

Oj oj oj vad länge sen det var jag skrev något till er.

Jag har inte gått i ide. Jag har bara inte hunnit med att sitta här med min dator. Ett par kvällar har vi faktiskt varit ute i det fina vädret. Igår grillade vi tillsammans med Anna o Marcus. De hade fått en lax av en kompis som varit och fiskat. Det var riktigt mums.
På valborg cyklade vi ner till Alhagen och tittade på när de tände majbrasan. Vi hörde även på blåsorkesterna och drillflickorna.
Ikväll har jag varit hos Åsa och Johan. De håller på för fullt i sitt nya hus med att tapetsera och måla i några rum. Snart är det nog klart så att de kan flytta in. Men först måste Johan göra en ny bur till Bobo så att han också kan flytta in i sitt nya rum. Han kommer att kunna vinka till Madde från sitt rum. Man ser hennes balkong. Kul!
Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder för jag har ju varit på en del fotboll också under de här dagarna. Anna har spelat i A-laget och de har vunnit 2 matcher och förlorat 1 hittills.

Hej svejs!

En bild på min rosenkvitten som sitter utanför altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0