Nu har jag internet igen!

Hej på er! Igår hade jag problem med ett otroligt trögt nätverk. Mitt telenor hade visst problem här mellan bergen i Lysekil.
Men nu har Anna kommit hit med sitt Telia så nu är jag med igen! Hon är väl för snäll som åker hit med ett mobilt bredband åt mig. Ha ha. Nä så var det kanske inte. Hon kom ju met fotbollsbussen och skulle spela match mot Stångenäs som är någon mil härifrån.
Vi var där och tittade på matchen och då hade hon med sig det till mig. Matchen gick verkligen dåligt så det var inte så jättekul faktiskt. De fick stryk med 5-0.

Vi började dagen med att åka in till Lysekil och skulle se vad som erbjöds. Det är nämligens sillens dag här.

Det var litesmåjippon på torget men inget jättelockande så vi promenerade längst kustkanterna. Passade även på att äta en räkmacka på Havets hus istället för lunch.
Ikväll kommer husvagnsrestaurangen bjuda på ungstekt lax i limesås. Dags att köra igång med det nu så jag får väl säga hej då för den här gången.

Ni hittar lite fler bilder på min hemsida.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0