Grattis mamma!

Idag är det min mammas dag. Och ja ja det är väl alla norrmäns dag också.

Jag får gratulera henne en annan dag för Jan o jag är ute på årets premiärtur med husvagnen.
Vi har tagit oss till Lysekil. Finns lite bilder på min hemsida.

Vi ska stanna till söndag och på lördag ska vi se Anna och hennes Mariestads Bois FF i en fotbollsmatch mot Stångenäs som ligger här någonstans i närheten.

Just nu stormar det så jag vet inte hur det ska gå att sova om en stund. Det rycker och sliter i husvagnen men det kanske blir som om man blir vaggad. Hoppas det för jag börjar bli lite trött känner jag.

Jag har lite problem med internetuppkopplingen men jag hoppas kunna lägga ut bilder imorgon också. I alla fall ska Anna ta med sig sitt Teliamodem som jag tror har bättre täckning så på lördag kväll är det kanske full fart igen.

Nu ska jag se färdigt på Sverige - Tjeckien matchen i hockey. Spännande 3-3 just nu.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0