Yes yes yes

Idag vann mitt sportiga jag mot den soffliggande.

Jag hade överläggning med mig själv mest hela dagen men vid 16-tiden så vann jag till slut över soffliggaren.

Gav mig nämligen ut på en löparrunda. Tänk att det ska vara så trögt innan man fått in det som en vana.
Hoppas nu att jag kommer att hänga i.

Det ena utesluter ju inte det andra för nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av en stund i soffan.

Nu är det ingen is kvar på Vänern. Vi gick nämligen en promenad ner till Snapenstranden i förmiddags.

Jag tror att myrsloken varit framme för vi såg en jättestor myrstack med gropar i. Någon måste ha grävt efter myror och vem skulle det kunna vara om det inte är myrsloken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0