Var var alla strikar

Idag har jag varit och bowlat med mina jobbarkompisar.

Jag bara undrar - var var alla strikar???

Fick inte en enda på hela kvällen! Några spärrar blev det mest tycker jag att det blev hål som var omöjliga att ta.

Kan det bero på att jag hade ont i armbågen tro? Fick köra på lite lättare klot än vad jag brukar (eller brukar och brukar. Jag spelar ju inte särskilt ofta. Kan ju gå år emellan.

Har hört att man kan få handicap i bowling men det var det inte tal om fastän jag hade ont i armbågen.

Konstigt?

Ska bli spännande att se hur den mår imorgon.

Genomsnittligt kom jag i alla fall över 100 per serie. (Dumgränsen enligt Åsa)

Puh!

Får nog träna oftare för det är ju faktiskt riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0