Stammis

Hej på er!

Gissa var jag har varit? Det kan väl inte vara så svårt om jag säger att det är mitt stammisställe.
Det är dock inte samma som favoritställe för det kan man verkligen inte kalla det.

Tandläkaren!

Förra måndagen var jag där för att rotfylla men då tyckte han ju att det såg så fint ut med min provisoriska lagning så vi skulle vänta 2-3 månader. Bara några röntgenbilder idag alltså. Puh!

OK! Inga tandläkarbesök på några månader då alltså - Trodde jag ja!

Igår fick jag en akuttid. Jag bet av en stor del av en gammal lagad tand.
Och vet ni vad det var jag åt - Banan!
Hur hård kan en banan vara - Den var inte ens grön utan gul och fullmogen.

Hur som helst så har jag varit där och byggt upp tanden igen. Kostade bara 450 kr.
Det tyckte jag var billigt!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0