Vackert Skövde

Hej hej!

Ni kanske inte visste att det kunde vara fint i Skövde. Jag håller egentligen med för Mariestad är ju mycket finare ju :)

Men titta på den här rondellen som jag hittade här en dag i maj när jag var ute på en lunchpromenad. Den svämmade verkligen över av fina tulpaner.

Där ligger faktiskt Mariestad i lä - just när det gäller rondeller alltså.

I en av Mariestads rondeller har vi just nu en rondellren. Kul!

Själv har jag mest jobbat med deklarationer ett par månader nu. Slutklämmen den här veckan för på fredag är det vår deadline då ska alla vara inlämnade till Skatteverket.

Då får jag nog mer tid för mitt bloggande igen så håll ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0