Sol i hjärta, sol i sinne

Precis satt mig i soffan och kollar lite på Allsång på Skansen. Innan det har vi grillat korv och suttit ute på altanen.

Man blir ju så glad när det är soligt och ljust ute. Skillnad mot igår det.

Allsången på Skansen gör också att man känner att nu är sommaren på gång.

Bara några dagar kvar att jobba innan ledigheten kommer.

Och jobba får jag nog göra för jag har några små detaljer kvar:

Planera klart flytten av vårt kontor som sker i september

- Kontorsmöbler till 40 pers ska beställas
- Larmavtalen ska efterlysas och skrivas på
- Städofferten ska inhämtas
- Flyttfirman ska bokas
- Auktionsfirman som ska ta hand om våra gamla möbler som inte ska med ska kontaktas
- Fullmakter för våra nya postombud ska komma och lämnas in på posten
- Kaffeautomatavtalen ska skrivas
- Datorbytet för 40 pers i augusti ska planeras med inlämnande av lösenord mm
- Alla kontorets fakturor måste konteras och lämnas in senast 30/6 eftersom vi har bokslut
- Tidrapporter för semesterperioden ska göras
- Jourlista ska lämnas till växeln i Göteborg
- Arkivrensningen ska planeras (dock ej utföras som tur är)
- TV-Projektor offerten ska gås igenom
- Nya frankeringsmaskinen ska installeras och laddas med pengar

Och sen är det bara allt det vanliga dagliga kontorsjobbet som ska skötas. Hoppas verkligen att våra datorer håller sig i skinnet så det inte blir någon supporttid för detta de sista dagarna.

Sen ska jag ta SEMESTER!!!!!!!!!!!!

Ha de bra allihop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0