Regn regn regn

Nu tror jag snart att man spolas bort. Ska man ta till gummistövlar eller kan det vara bättre med cyklop och snorkel tro?

Annas match idag blev inställd. Kändes nästan skönt att inte behöva titta på fotboll ikväll.
Nu är ju inte jag den som drar mig för lite oväder om det gäller fotboll men i alla fall.

Vattenpolo kan ju också vara kul.

Vi har nog fått ca 45 mm idag. Men imorgon kanske det blir bättre. Min sista jobbarvecka innan semesterna nu så kanske det är så att den som spar han har - jag menar nästa vecka kanske solen kommer ju.

Jan har semester men han är ju ändå inte överförtjust i heta sommardagar så det går ingen större nöd på honom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0