Dan före dan

Det måste man väl kunna säga även idag eller är det bara på jul det används.

Jag använde det i alla fall nu för imorgon är det semester.

Bara 7 timmars arbetsdag kvar. (hoppas jag)

Listan från igår är i stort sett avbetad men det har dykt upp lite nya uppgifter.

Ikväll har vi grillat Snickarkorv. Den köpte vi i Tiveds handel igår. Mamma Lillemor brukar alltid köpa den så Jan blev så nyfiken att han var tvungen att prova han också. Det var en lite rökt korv och det gick jättebra att grilla den.

Till korven serverades hemmagjort potatisgratäng med kryddgrönt från trädgården.

Åsa kom lägligt på besök och fick en portion sen spelade vi mitt nyinköpta jätteroliga trädgårdsspel. Nummer kubb.

Ska ta en bild någon dag så ni förstår vad spelet går ut på.

Godkväll för nu måste jag heja på Tyskland. De ligger under med 1-0 i semifinalen mot Italen.

Heja heja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0