Semestern har börjat toppenbra

Äntligen lite sommarväder.

I måndags var vi hemma och firade Veronica som fyllde 20 år. Fick jättegod smörgåstårta och paj och självklart jordgubbstårta.

I tisdags åkte Jan, jag, Åsa, Anna och Marcus till Grebbestad för att besöka Swedmounts jättestora nybyggda sportaffär. Vi gjorde lite fynd innan vi åkte vidare till Smögenbryggan för att äta lite lunch. Vi hittade ett ställe där vi åt en fantastiskt god räksmörgås. Åsa som ju inte tål skaldjur valde fiskspett och det var jättegott sa hon.

I onsdags var det dags för mig att bjuda på jordgubbstårta jag också. Det har blivit min obligatoriska födelsedagstårta. En marängbotten med rice crips och chokladkräm, grädde och massor med jordgubbar.

Hoppas ni har en skön sommar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0