Hem ljuva hem

Efter några veckors semestertrippar så är vi hemma igen.
 
Har dragit en provisorisk nätverksledning till min dator idag för åskan har slagit ut vår router så det trådlösa nätverket fungerar inte här hemma.
 
Får försöka kika på detta om det blir sämre väder någon dag. Imorgon börjar Jan jobba igen. Han har lite ångest nu men man kommer ju in i jobbet så fort igen. Jag har två veckor kvar så jag behöver inte fundera på hur det känns än.
Ska försöka skriva lite om våra semesterturer. Vi har ju seglat på västkusten och varit på husvagnstur i Dalarna.
 
Här är några av kossorna som är vår billek. (min o Annas o Åsas) Vi räknar nämligen kossor 1p för varje. Men kommer det en häst så får man dra bort 5 st kossor. Sen har vi lite specialpoäng för andra djur också beroende på hur sällsynta de är. Var och en räknar på sin sida av vägen. KUL!
 
Hoppas ni har en skön sommar ni också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0