Mari Jungstedt

Nu har jag lyssnat färdigt på Mari Jungstedts bok - Den farliga leken.

Det är hennes 8:e bok. Nu tror jag bara att jag har en bok kvar att lyssna på - Det fjärde offret.

Jag har i alla fall inte hittat fler böcker i hennes serie. Är det någon som vet att det finns fler så skriv gärna till mig.

Känns nästan lite tråkigt för nu har jag lyssnat på alla i ett svep utan andra böcker emellan så jag tycker nästan att jag känner personerna.

Måste nog åka till Gotland på semester så att jag besöka alla platser och se om jag träffar på polisman Anders Knutas.

Hittade precis att hon visst har en egen hemsida http://www.marijungstedt.se/

Måste jag läsa lite på! Här är lista på hennes böcker. Kanske kan det komma en 2012 också. Hon verkar ju väldigt produktiv.

Den du inte ser (2003)
I denna stilla natt (2004)
Den inre kretsen (2005)
Den döende dandyn (2006)
I denna ljuva sommartid (2007)
Den mörka ängeln (2008)
Den dubbla tystnaden (2009)
Den farliga leken (2010)
Det fjärde offret (2011)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0