Ny ljudbok

Nu har jag lyssnat klart på Mari Jungsteds nionde bok. Det Fjärde Offret.
Känns riktigt konstigt nu när jag blivit så bekant med alla personerna i hennes deckare.

Nu tänkte jag ge mig på Lars Keplers böcker. Jag har nog 3 st tror jag. Började i alla fall med Hypnotisören.

Hoppas den är bra. Lite ruskig så här i början tycker jag nog att den är men jag gillar ju spännande böcker.

På tal om spännande så har jag just kommit hem från Åsas korpmatch i bowling. Det var en rysare som Åsa o Martina till slut vann med 5-3.
Tror att de vann sista serien med 4 st käglor. Marginalerna på sin sida denna gång. Sista serien är ju så viktig för där slåss man om 4 poäng.
Då spelar lagets två spelare på samma bana och man räknar ihop antalet poäng/käglor för just den serien.

Det närmar sig slutspelet och än så länge har de en plats där. Vi får hoppas att de klarar det.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0