En ny toppendag i fjällen

Då var det måndag.

Solsken idag igen - Hurra!

Vi har det så bra här uppe i fjällen. Idag har det varit ca 6 minusgrader och knappt ingen blåst.

Fm åkte vi i backarna närmast stugan. De är rätt små men det är där som solen är och alltså vi också.

På em drog vi iväg till stolsliften. Konstigt att det ska bli så otäckt med höjder när man blir lite äldre (eller vad man nu är) Första turerna i stolsliften är ju jätteläskiga. Jag satt i alla fall längst till höger. Har "bokat" den platsen efter förra årets skräckupplevelse när jag, Anna o Marcus åkte. Då öppnade de inte bygeln förrän liften var på väg ner och jag som satt längst till vänster kunde knappt komma ur liften. Puh!

Känns som om det varit Maddes dag idag som ni kanske kan se av fotograferingen på min hemsida.

Godkväll på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0