Lunchpromenad

Det ser ju så fantastiskt fint ut när man sitter här inne på kontoret och tittar ut genom fönstret.

Tänkte att idag måste det bli en lunchpromenad.

Det blev det men gud vad kallt det var men uppfriskande också kan man verkligen säga.

Idag blev det bara en skuggbild av mig själv vid rödljuset.

Imorgon hoppas jag på lika fint väder så att jag kan ge mig ut och jaga "molningar". Ser många från fönstret men tyvärr är fönstret så skitigt så det går inte att fota igenom det. Vi får nog ingen fönsterputsning eftersom vi ska flytta ur lokalerna i september.

I de nya lokalerna är de stora fönstren putsningsfria. De ska vara gjorda av någon typ av nanoteknik som putsar sig själva.

Det vill jag ha hemma också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0