Hökensås

Hej på er!

I helgen så har vi varit med husvagnen till Hökensås. Vi hade det jätteskönt och bra väder. Det enda som saknades var fiskelyckan. De små retliga fiskarna plaskade lite runt omkring så vi fick i alla fall se dem.

Jag tror det måste varit något fel på maten Jan använde på kroken. Nästa gång får han kolla upp lite bättre vad de gillar för delikatesser.

Jag passade på att plocka lite lingon och så tog jag ju en himla massa kort som vanligt. Konstigt - jag kan liksom inte behärska mig.

Ni kommer att få se dem på hemsidan www.lillbeth.se vartefter jag hinner lägga ut dem. Hade ju hoppats på att ni skulle kunna fått sett dem direkt i helgen. Datorn hade jag naturligtvis med mig men det känns som man är i urskogen när man är i Hökensås för Telenor har verkligen problem med uppkopplingen i det här området.

Kunde ringa ibland om man gick utanför husvagnen och riktade telefonen österut. Fantastiskt!

Men men bilderna finns ju kvar så håll utkik så kan ni snart få se dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0