Med risk att bli tjatig

så måste jag beklaga mig idag igen.

Fortfarande våldsam tandvärk.

Jag tror att jag blir galen snart. Har varit hos tandläkaren torsdag, måndag, tisdag, onsdag.

Stammis!

Igår borrade de upp hela min rotfyllda tand och rensade och gjorde rent i den. Sen skulle nog allt bli bra. Det var det till middagstid idag då var det dags att ringa igen.

Idag fick jag gå dit och hämta recept på pencillin och värktabletter.

Hoppas nu att detta kommer att hjälpa.

Har levt på potatismos några da'r men det är inte fy skam. I tisdags stekte vi nyfiskad löja till. Mums! Anna var naturligtvis bjuden. Vi får inte äta löja utan henne.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0