Jag och mina namne

Kolla här vad jag har hittat för statistik!

Det finns 6 st av oss - hi hi        Fantastiskt ju!

Men vad är det jag läser här nedan? Finns det ingen betydelse för oss. Det kan väl ändå inte vara möjligt. Hmmm Nå't måste vi väl ändå betyda?!


Länsstatistik Lillbeth

 

Placering på namntoppen 2010: Inte i topp 100

Antal kvinnor med namnet i Sverige: 7

Antal män med namnet i Sverige: 0

 

« Tillbaka till namnbetydelsen för Lillbeth              Betydelse för detta namn saknas.

 

 Länsstatistik kvinnor

Klicka på länsnamnet för statistik per kommun. OBS, namn med färre än 5 bärare listas inte på länsnivå.

Län

Antal bärare

Västra Götaland »

2

Västmanland »

2

Uppsala »

1

Jämtland »

1

Skåne »

1

 

Munkedal

1

Mariestad

1

Västerås

1

Fagersta

1

Tierp

1

Bräcke

1

Simrishamn

1

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0