Höst

Idag har det verkligen varit höstväder. Började med att det regnade i morses så jag tog bussen ner till stationen istället för cykeln som jag brukar.
Sen var det sol, regn, blåst, mulet, uppehåll om vart annat.
När jag gick hem var det först uppehåll och sol - riktigt fint faktiskt men sen blev det till att öka takten - puh! Det går ju uppför också när jag ska hem. Regnet hann i kapp mig men se nedan vad fint det blev.

Man får se det positivt. Utan regn ingen regnbåge :)

Jag har varit på en konferens från to-sö i Berlin. Bilder kommer snart men jag kan i alla fall berätta att vi hade toppenväder och ett kanonprogram för konferensen. 28 grader - Vad sägs om det?  Konstaterade i alla fall att jag packat fel kläder. Sommarklänning hade varit lämpligt men vem tänkte på det.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0