Hej igen!

Nu äntligen är jag tillbaks igen. Har varit lite mycket här i veckan så jag har inte riktigt hunnit med mitt skrivande.

I alla fall började veckan väldigt bra. I måndags var jag och kollade på Åsa och hennes kompis Martina när de hade bowlingmatch i Korpen. Åsa spelade jättebra och hade ingen serie under 170 poäng. De vann med 8-0 så det var jätteroligt.

Sen har jag ju min lilla pappa på KSS i Skövde. Han åkte in i lördags för han hade jätteont. I tisdags var jag och hälsade på honom. Först fick han en röntgen som inte visade något konstigt alls och i onsdags fick han en magnetröntgen. Den visade att han har diskbråck. Inte så roligt men i alla fall en lättnad att få reda på vad det är som är orsaken till smärtan.

Nu får han nog gå på sjukgymnastig. Bra tycker jag för då får han tillbaks lite muskler för nu är han ganska muskellös eller är det muskulös han är. Hmmm inte så lätt det där med ord med så olika betydelser.

I tisdags hade jag tjejträff här (Hör där Jan - alltså ingen kärringträff). Vi är 4 st kompisar från skoltiden som träffas ca 1 ggr/månad. Jättekul!

I onsdags var jag hos tandläkaren igen. Den här gången blev det bara en vanlig årlig kontroll och lite slipning på min provisoriska lagning eftersom den var för hög. Kunde ju inte få ihop tänderna på den andra sidan. Jag äter fortfarande mitt pencillin så han ville inte rota i den rotfyllda tanden. Spännande att se hur det är på lördag då är pencillinet slut. Jag är nästan lite nervös. Hoppas inte smärtan kommer tillbaks.

Jaha ja - Det känns som om det är fullt upp men nu vet ni i alla fall vad jag pysslat med sen sist.

Ha de bra!

Här kommer en liten favorit från i somras. Jag testade svartvitt foto med en färgklick. Kunde ju inte blivit bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0