Den mörka ängeln

Nu har jag lyssnat på den 6:e boken av Mari Jungstedt.

Känns som om jag börjar känna personerna i hennes böcker efter som det är samma poliser och reportrar som råkar ut för nya brott att bekämpa i varje bok.

Längtar till bussturen till jobbet imorgon för då ska jag börja lyssna på den 7:e. Sen har jag bara 2 st böcker kvar i serien.

Får se vilken författare jag väljer efter de här böckerna. Har ni något tips så skriv gärna till mig.

Igår firade vi Rigmor på hennes födelsedag. Vi var där och fikade lite på kvällen.

Nej nu får jag säga hej då för nu ska jag se vilka hästar som kan springa in några miljoner till mig på travet på lördag. Tror jag ska gå på namnen idag kanske.

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0