Iskall fisketur

Hej på er!

Hoppas ni är kvar och kollar min blogg trots att jag inte varit så flitig det sista.

1 maj åkte i alla fall Jan och jag iväg kl 7 !! och skulle fiska. Det kändes rätt skönt ute men det var kallt - tror att det var runt 0:an. Vi åkte till Österäng för nu har man fått läst i Mariestadstidningen att det är en fiskares nät som gått sönder så jättemånga regnbågslaxar är ute i det fria.

Bra! Fiskelyckan borde vara räddad.

Men inte då. När vi kom till Österäng så blåste det jättemycket. Vi fiskade en stund men vi kunde inte se en enda fisk. De vill väl inte skvalpa runt i den guppiga sjön. Men det ville däremot 2 st svanar.

Ni kan se lite bilder på min hemsida. Ser rätt soligt och fint ut så här i efterhand när man tittar på korten men det är bara lurendrejeri.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0