På kurs i Stockholm

Idag har jag varit på kurs på vårt (PwC:s) kontor i Stockholm.

Det är smidigt för det ligger i Bonnierhuset så det är gångavstånd från Centralstationen.

En lång dag - tågresa från Skövde 6.20 och åter i Skövde 19.15 och sen en bilresa hem.

Nu lite TV och halvliggande bloggar jag i soffan - Härligt!

Kursen var att lära mig lite om designprogrammet Indesign - Fantastiskt roligt.

Hela huvudet är fullt av ideér. Kul - men lite jobbigt också när jag tänker efter.

Imorgon blir det säkert en utedag och titta på fotboll. Rensar lite i den överkokta hjärnan.
Fast känner jag mig själv rätt kommer jag väl att ta en himla massa kort som det ska göras något med.

Ja ja - det behöver ju inte bli långtråkigt i alla fall - alltid något att sysselsätta sig med.

Ha en skön helg allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0