Semestertur på kusten

Oj vad länge sen jag var här och skrev men jag har faktiskt haft lite semester kan man säga. Jan och jag åkte till Orust i några dagar nu när vi var lediga.

Vilket toppenväder - lite blåsigt ibland - men sol varje dag :)

På förmiddagarna tog vi bilen och gjorde lite småutflykter och på eftermiddagarna slappade vi på bergen vid badet på campingen.

Köpte färska räkor hos handelsman Flink som vi njöt av en kväll.

Vi såg både Mollösund, Lysekil, Malö, Handelsman Flink, Saltön, Kyrkesund, Fiskebäckskil och säkert fler platser som jag inte kommer på just nu. Ni kan se bilder från semestern på min hemsida. Hoppas ni har tid för det råkade bli rätt många.

Lätt att knäppa på när det är så vackert väder och natur.

Hoppas vi hörs snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0