Pingst

Jaha då var pingsten slut. Den är ju i princip som vilken helg som helst nu när man inte annandag pingst finns längre.
Idag har det varit en skön dag i alla fall. Jag rensade i trädgården och sedan var jag nere på Karlsholme och fotade och tittade på alla fina tjejer och killar som skulle på studentbal. Så tjusiga klänningar det finns.
Jag hade lovat att ta lite kort på 2 st tjejer i vårt husvagnsgäng. Hoppas nu bara att det blev några bra.

Sen gav jag mig ut på en löparrunda. "Skönt" hmmm eller vad man kallar det. Jag har ju inte varit så flitig med det på sistone men den här veckan blev det i alla fall 2 st rundor eftersom jag sprang i onsdags också.

Sen har jag lyssnat färdigt på "Begravt i glömska" av Nora Roberts. Det var en bra bok precis som många av hennes andra böcker. Kan rekommenderas.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0