Löparrunda

Hej!

Sitter i soffan och pustar ut lite. Idag fick jag med mig Åsa på en löparrunda. Hon tyckte vi skulle springa ner till järnvägen vid Snapen och tillbaks. En bra idé tyckte jag. Den är lite längre än den jag brukar springa men jag tänkte att gå tillbaks orkar man säkert i alla fall men jag orkade springa hela rundan - hurra - Men det mest imponerande är ju att Åsa också orkade rundan. Hon har ju inte sprungit på jättelänge.
Vi hittade en bra karta på www.iform.se  Där kunde man markera den väg man sprungit och få fram avstånd mm. Våran runda var ganska exakt 5 km.

Gud vad duktiga vi är!!!!!!!!!!!

Igår hade jag en fästing på foten - :(
Imorses hade jag en fästing i ljumsken - :(
Ikväll hade jag en fästig i knävecket - :(

Samma ben alltihop - Hur ska det gå med det lilla benet?

Grattis pappa Håkan på namnsdagen förresten. Får gratta honom imorgon i efterhand när jag ser honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0