Jag har blivit populär!

Men jag vet egentligen inte om jag är så särskilt glad för det.

Först var det fästingarna som visade att de gillar mig och nu så har knotten upptäkt mig.

Ena vristen är full med bett. De kliade hela natten.

Jag är ju inte van att någon gillar mig så det känns faktiskt lite jobbigt med så här mycket uppskattning.

Myggorna har i alla fall inte hittat mig än så man får väl vara glad för det.
Anna säger att de sticker igenom benskydden så de myggorna vill inte jag träffa i alla fall. De måste ju ha något typ av borr kan jag tro.

Här kommer en bild på Thomas sländor (jättemyggor som någon uttryckte sig i tidningen när han hade utställning)

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0