Sista arbetsveckan innan semestern

Nu äntligen kan jag känna att det är dags att börja räkna ner till semestern.

Jan får hålla ut och jobba ytterligare en vecka. Han ska köra ner mig och Anna till Gothia Cup så att vi kan kolla på fotboll hela dagarna när han jobbar. Det ska bli kul.

Igår beställde jag en liten "kompis" (som jag och Madde kallar våra prylar). Det blev en liten bärbar dator att ha med på semestern. Usch vad dagarna går långsamt tills den kommer.

Ikväll har vi varit i Sjötorp och ätit glass och kollat båtar. Fanns en del riktigt bamsestora motorbåtar och de gamla vanliga vraken som är under renovering. Passade även på att köpa med oss en rökt sik som vi just ätit upp.

Sådär nu ska jag kolla Lotta på Liseberg :)  så vi hörs en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0