Söndagskväll

Jaha då är jag här igen då.

Jag har haft lite fullt upp så har inte hunnit skriva på några dagar. Bobo ser ju till att man är sysselsatt hela tiden. Nu har han sovit över två nätter. Det gick bra. Han fick sova i sin resebur som vi ställde in i bastun (ingen värme på då förståss).

Idag har vi haft pysseldag. Vi har klippt tygbitar som jag använder till fyllning i mina mästerkatter. Bobo missuppfattade visst lite. När jag lade i tygbitarna i påsen så tog han ut dem och spred dem runt i hela rummet.
Han kröp in i tygpåsen helt och plockade tygbitar. Vi hade jättekul.

Jan har passat på att åka skridskor och jaga i helgen så jag har varit själv med Bobobusen rätt mycket. Jag tror att han blivit lite förtjust i mig och han tror visst att jag är en pappegoja. Han har börjat noppa i mitt hår och tröja som pappegojorna gör på varandra.

Jag är väl ändå ingen pappegoja - I och för sig har jag tjatat hela veckan - Vad säger vovven? Voff Voff
Tänkte Bobo skulle lära sig detta någon gång men det verkar hopplöst. Lite intresserad är han allt men han har inte sagt Voff voff än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0