Fotbollshelg!

Hej igen!

Den här helgen har bestått av nästan bara fotboll. Anna spelade inomhuscup i Töreboda och jag var förståss där och tittade. Det var gruppspel på lördagen och slutspel på söndagen. De vann sin grupp på lördagen så det var bara att inrikta sig på en ny dag i Töreboda.

Men det var bara jätteroligt eftersom de gick till final och inte nog med det de vann finalmatchen mot hemmalaget Töreboda med 3-1.

De hamnade i underläge och hade lite avvaktande spel men någon minut in i andra halvlek (man spelade 2 x 10 min) så kommer "stjärnan själv" Anna alltså (i orange väst - hi hi) och klipper till ett skott som gör tunnel på målvakten. (Ni ser hur det såg ut här nedan. - Snygg stil hon har tycker jag.

Ställningen är 1-1 och Boistjejerna får energi och gör ganska snabbt 3-1 vilket alltså blev slutresultatet.

På lördagskvällen badade vi i baljan för första gången i vinter. Det var jätteskönt. Åsa, Johan och deras kompis Tomas och Anna, Marcus, Jan och jag. Jag tog dock inte några kort på detta evenemang men det kanske ni bara ska vara glada för.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0