Året har börjat bra

Hoppas att ni har det bra allihop!

Jag tycker att mitt år börjat bra.

På nyårsdagen tog vi (Jan, jag, Thomas, Marita, Thomas o Maria och vovven Charlie och Christer en promenad ner till Snapen i det vinterfina vädret. Det blåste lite men som man säger

kläder efter väder ....

Vi grillade och kokade lite korv och majskolvar.

Anna och Marcus anslöt även de efter en promenad från Bigatan via Oxen för att köpa korv åt oss.

Riktigt mumsigt var det i alla fall.

Tänk att det kan vara så trevligt att elda lite ute i naturen. Rogivande och som Thomas (brorsan) säger - Det är var mans rätt att få elda - Vad han nu kan mena med det ????

Inte fel med utsikten över den frusna Vänern eller vad säger ni?

Ska försöka lägga ut lite fler bilder på min hemsida sen också från vår vinterdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0