Ont ont - det gör ont

Ja ja så farligt kanske det inte är men jag har fått halsont. I helgen kunde jag knappt svälja och det har inte gått över helt än. Måste ju kurera mig så att jag är frisk till skidkåkningen nästa vecka.

In på apoteket. Bafusin -Strepsil (Det fanns mycket att välja på)
Jag tog lite smått och gott.

Sen har jag ju mina Gajol och Fischerman Frend. Får bli en liten snaps innan sänggående.

Sen har jag faktiskt lite ont i knölen på foten också. Försökte flytta vårt bastanta soffbord med den men det gick inte bra. Blir skönt att mosa ner den i slalompjäxan.

Men jag är nog på bättringsväg för nu orkar jag ju i alla fall skriva lite på min blogg igen och det känns genast bättre när man fått klaga lite.

Hoppas vi hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0