Växeln Hallå

Puh! idag har vi bytt till mobil telefoni på jobbet. Inte helt smärtfritt kan man säga.

Ja i princip var det väl egentligen ingenting som fungerade när jag tänker efter. Hoppas det ordnat till sig imorgon.

Idag fick vi motion för porttelefonen fungerade inte utan när kunderna ringde på den hamnade de i vår gemensamma växel i Göteborg som fick ringa upp oss och be oss springa ner en trappa och öppna för dem.

Vardaglig gratismotion är bra säger min massör som jag var hos idag så man ska kanske inte klaga.

Måste bara få ordning på mitt headset till telefonen imorgon för idag har det svarat av sig självt. (Vet inte riktigt vad det har sagt till de som ringt).

Ser med stor förväntan fram mot morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0