Gnägg

Ja då sitter man här i soffan och ska välja ut lite hästar i veckans travprogram.

Vad tycker ni? Ska jag gå på namnet eller kusken eller helt enkelt hur de verkar ha sprungit tidigare.

Det är verkligen inte lätt det här. Hur man än tänker så verkar det ju alltid bli fel.

Jag som trodde att jag skulle utöka min lilla kassa nu när jag spelar lite regelbundet på de där söta små hästarna. Men så blev det visst inte.

OK! Är man inte med har man ju definitivt ingen chans alls så jag gör väl ett försök.

Här har vi några andra djur. Undrar om jag inte gillar dem lite bättre. De är ju hur söta som helst.
Jag tycker att de borde fått gå på den röda mattan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0