Har ni saknat mig ?!

Jag har varit i Stockholm på utbildning några dagar.

Det var 3 st bra dagar. Vi bodde på Såstaholm. Herrgården var i över 60 år "Höstsol" - en förnäm hemvist för många av landets skådespelare som på ålderns höst kunde njuta av de vackra och rofyllda omgivningarna vid Vallentunasjön. Man kunde se spår efter de gamla Dramatenskådisarna.

Herrgården är känd för sin goda mat och det kan verkligen intygas. Supergott.
Jag vill ha frukostbuffé varje dag. "undrar hur det ska gå till?"

Måste läska er lite så här kommer menyn

Akt 1


Salma lax 
tryffelsnö, hyvlad svamp, curry

Akt 2

Grillat ankbröst
rostad pumpacréme, kantareller, aprikoser

Akt 3

Vit chokladmousse
citrussallad, bränd pecannöt, blodapelsingranité, spunnet socker




Kommentarer
Postat av: åsa

Tryffelsnö lät gott

2011-04-12 @ 13:24:37
Postat av: åsa

och exklusivt

2011-04-12 @ 13:31:40
Postat av: Lillbeth

Det var vit tryffel och verkligen lyxigt. Såg på TV att den kostar 40.000 kr/kg så jag öste på en del :)

2011-04-12 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0