Yes - eller - Jas

Yes nu är jag här igen!

Det är roligt att man har ett jobb att gå till som man dessutom trivs med. Men ibland inkräktar jobbet lite mycket på ens fritid men nu är jag här igen och jag hoppas på att bli flitigare med min blogg nu.

I alla fall så fortsätter min fotokurs på tisdagar. Det är kul och intressant men ibland snurrar det i huvudet av bländare - slutare - skärpedjup - ja det finns hur mycket beteckningar som helst verkar det som.

I alla fall pratade vi om att det är svårt att hinna med att fota Jas-plan. Måste använda en kort slutartid på kameran för att hinna med. Kursledaren missade själv detta. Han tyckte han hamnade för långt ifrån osv...

Hoppla tänkte jag. Jag stod rätt placerad och fick faktiskt med planet på ett antal bilder - Hmmm ganska många när jag tänker efter. Lätt att bara knäppa nu när det inte kostar något att framkalla.

Här kommer i alla fall en bild   YES! ett Jas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0