Det lömska nätet

Hej på er!

Nu har jag lyssnat klart på boken Det lömska nätet. Den var bra. Det är en bok av Helene Tursten och handlar ju om Irene Huss.

Ni vet de där bra filmerna som de sänder på TV just nu. Igår missade jag dock programmet. :(

Fast jag var ju på annat roligt. Anna spelade fotboll i Trollhättan och nu är de klara för spel i division 2 nästa år. Hittills har de vunnit alla sina matcher (16 st) 2 st kvar innan säsongen är slut.

Efter matchen blev det lite festligheter och vi gick ut och åt på restaurangen Mamma Mia i Trollhättan.
Det var gott men det blev en sen hemkomst på söndagskvällen.
Bara att bita ihop idag. Var faktiskt trött i morses när klockan ringde. - Ja faktiskt så behövde den ringa idag. Jag som alltid är vaken före klockan annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0