Oden Cup

Hej på er!

Nu har jag haft lite mycket i veckan igen = dålig uppdatering på min sida.

I onsdags var jag med jobbet på kurs i Grebbestad. Den var bra men det var ju inte rätt årstid att besöka denna härliga kuststad.

I helgen har dygnet runt turneringen i inomhusfotboll (Futsal) gått av stapeln i Falköping. Anna och Madde var ledare för Mariestads Bois FF:s F17-lag. Efter en lite knacklig start på turneringen så spelade de upp sig och det gick så bra att de kom tvåa. Vet inte om det berodde på spelarna eller coacherna :)

Så här såg slutspelet ut där Bois alltså förlorade finalen mot Falköping med 3-2. Det var ju jättenära guldpokal.

Jag säger i alla fall Grattis för jag tycker att det gick strålande. Mariestads Bois FF:s F19-lag blev 3:a. Inte dåligt det heller.

F17 A-slutspel

IFK Täby
Vartofta SK
Mariestads BoIS
Lindome GIF
Falköpings KIK 
Valtorps IF
Vimmerby IF
Floby IF

   Vartofta SK
   Mariestads BoIS
   Falköpings KIK
   Vimmerby IF
    Mariestads BoIS
    Falköpings KIK
    Falköpings KIK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0