Energiband

Nu har massören på mitt jobb lurat på mig ett energiband. Bionic Band heter det.

"Upplev kraften och energin - vakna till liv"

Låter väl bra!

Jag har billioner av protoner i min lilla kropp - Ha ha det har ni med om ni inte visste det.

Varje proton brukar använda sin energi att spinna i sin egen riktning.

MEN NU! har jag fått ett Bionic Band med en liten bit kirurgiskt stål som har blivit laddat så att alla mina protoner spinner i samma riktning. Gulligt!

Den omedelbara effekten är ökad styrka och balans!

Jättekonstigt men jag har blivit stark i händerna och faktiskt lite piggare tycker jag. Kan det bli så efter några dagar ???  Har arbetat med sekatören i trädgården och har inget ont i tumgreppen som jag brukar.
Testade att massera Annas axlar och nacke - Det är lite att ge sig på kan jag säga - och hon sade att jag hade blivit stark (eller var det för att hon hade så ont tro)

Vet inte vad jag ska tro.

Vill ni veta mer kan ni läsa på www.bionicband.com

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: åsa

Får väl hoppas att du har blivit stark då din lilla klenis :)

2010-05-05 @ 16:15:50
URL: http://lifeofamaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0