Yes! Jag har gjort det

Jag har joggat min första runda för säsongen. Det blev Bäckarundan. Orkade springa hela rundan utan att gå.

Jobbigt var det förståss men det gick. Nu du Åsa har jag tagit upp kampen.

Har varit med Anna till Karlstad idag och tänkte att jag skulle köpa mig en ny bikini men det måste vara något fel på sömmerskorna i år.

Inte en enda passade!

Och då var inte utbudet dåligt i butikerna men det var något fel hela tiden, färgen eller formen.

Kanske får ta ett par rundor till i löparspåren innan jag provar igen.

Kanske passar den bättre nästa gång. : )


Kommentarer
Postat av: åsa

Hahaha snygg bild hurrudu !

2010-06-10 @ 14:30:57
URL: http://lifeofamaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0