Fisketur

Nu har vi varit ute på fiskepremiären. Thomas, Marita och Veronica följde med oss på en liten fisketur utanför Snapen.

Det var en jättehärlig kväll och fiskelyckan var god för Thomas som fick en liten aborre som han tog med hem och kokade till sina katter, Smulan och Nisse.

Vi passade också på att testa vår nya mattermos som jag köpte efter att ha sett lite test av dem i programmet Plus. Den som var bäst i test kom från Clas Ohlson så den har jag köpt. Fixade lite chili con carne och det höll sig i alla fall varmt 2,5 timme. Lysande tyckte jag.

Fler bilder från denna härliga kväll kommer inom kort på min hemsida så ni får nöja er med den här så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0