Trettondagen

Ute snöar det och är 15 minusgrader. Jan, Mats och Thomas Malinen fick skjuts ut till Torsöbron och sedan kunde de åka långfärdsskridskor i medvind. De åkte in till Ekudden och sedan ut till Sandviken där de blev hämtade igen. De verkade allt lite frusna efter denna färd. Själv har jag inte gjort mycket alls men jag har i alla fall gjort klart en mössa som jag började sticka på igår. Behövde en varm mössa nu när kölden anfallit oss så jag sydde i ett fleecefoder i den. Den blev så skön så!
Hoppas ni har det bra i kylan ni ockå. Imorgon börjar allvaret för mig igen då det är dags att gå till jobbet. Känns lite trögt efter att ha varit ledig så länge. Och ännu värre när Jan får ligga kvar i sängen eftersom han inte börjar förrän på måndag.

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0