"Ledig" dag

Hej på er!
Idag har jag haft ledigt från mitt betalda jobb :)
Dagen började med en rotfyllning - inte den bästa starten kanske - men positivt är att jag inte har tandvärk längre ju. Ett stort hål i plånboken men men...
Sen åkte jag och handlade och därefter hämtade jag Bobo.
Han och jag har diskat, tvättat och hängt upp 3 st tvättar, fikat med Marita, lagat mat (provsmakat också så klart. Korv stroganoff o ris var mums det), bakat Annas favoritbakelser, städat badrummet, städat ugnen och alla glasrutor till den. Det är ju 3 st rutor till varje ugn. Sen har vi löst lite korsord och tittat på skidor på TV:n också. Dammsugningen väntade jag med tills Bobo åkt hem. Undrar varför :)

Puh! Nu är dagen slut. Bobo sa godnatt så vi körde hem honom vid 19.00 så att han får sova i sin egna bur. Han var allt lite trött. Konstigt det är ju i alla fall ledig dag.

Imorgon är en ny dag - arbetsdag -

Godnatt Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0