Skidåkning

Hej på er!

Idag har vi testat både längdåkning och slalom. Vi startade med längdåkningen - Först gick vi på tur (som ni ser) 2 km uppför - Sen blev det gula spåret 5 km men vi klev av vid 3 km för då var vi tillbaks till starten - En nära döden upplevelse bitvis. Alla utom Ulf gjorde vurpor (men det är inte försent än. Fixar han det inte själv får vi väl lägga krokben för honom.) Madde vann antalet vurpor :) Bara hemfärden från spåret till vår stuga var en pärs. 2 km nedför i ett skoterspår.  Man kunde verkligen hålla sig för skratt.

Tacka vet jag slalomskidor med rejäla stålkanter. Vågade mig t o m ner i svarta pisten när Anna och Madde lurat in mig på den.

Benen i behåll denna dag också!

Fler bilder på min hemsida idag också.
http://www.lillbeth.se/100215%20bjornrike/mandag/album/index.html

Snörika och mestadels soliga hälsningar från Björnrike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0