Korsord

Nu har jag utövat lite hjärngympa igen. Dags att skicka in korsorden och se om man har tur i dragningen. Brukar ju ha det då och då. Tyvärr blir det ju inget på de lotter jag vinner men spännande är det ju en stund i alla fall.
Mariestadstidningens korsord lade jag på deras låda idag. Viktigt att inte missa någon vecka då vi har en liten intern tävling. Mamma o pappa, jag, och Rigmor. Anna är med och löser lite här och där så hon representerar oss allihop. Speciellt när jag vinner då har vi alltid varit ETT TEAM.

Men nu är det dags för Året Runts korsord. Ev vinst får jag väl dela med Rigmor då hon löst en hel del. Jag tar bara över och löser färdigt det jag kan. :)

Kryzza lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0