Kvällspromenad

Vet inte om man ska vara glad eller inte. I princip varje dag när min Skövdebuss kommer in på stationen i Mariestad ser jag bakändan på min lokala Krontorpsbuss. Det hänger alltså på max 1 min att jag skulle hinna med den.

Det positiva i det hela är ju att man får gratis motion varenda dag när man ska pulsa hem i snön.

Spännande att se vad som händer den 13 dec. Då kommer den nya tidtabellen.

Har hört ryktesvägen att mina bra busstider på morgon kommer att ändras.

Kanske det måste bli en morgonpromenad också. Puh!

Så här såg det i alla fall ut när jag gick hem ikväll enligt min kamera i mobilen i alla fall.

Man kan nästan säga att det blev ett konstverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0