Hipp hipp hurra idag är det pappas födelsedag

Idag fyller min pappa 69 år. Hipp hipp hurra!

Den 15 december det är hans dag det.

Vi var självklart där och uppvaktade honom.

Av mig fick han bl a en bok om Gustav Wasa. Han gillar ju att läsa böcker och lite historia kan väl aldrig skada. Får se om han gillar den.

Några öl till detta kan aldrig skada, sen fick han ju hårt knäckebröd som jag bakat just den här dagen. Det och lite ost brukar vara uppskattat.

Själva fick vi mumsig smörgåstårtårta. Egentligen förstår jag inte varför man tycker att smörgåstårta är så fruktansvärt gott men det är det verkligen.

Man kan äta det till frukost, middag, kvällsmat och t o m till förmiddag- och eftermiddagskaffet.

Jösses kan man helt enkelt överleva på enbart smörgåstårta. Det låter ju nästan så i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0