God Jul

och God Fortsättning.

Hoppas ni har en skön julledighet. Det har jag men Jan jobbar idag och imorgon. (Han tänker bara på pengar - tror jag)

Idag fick jag äran att passa Bobo i 4 timmar. Det gick jättebra. Han hjälper till med så mycket när han är här.

Bl a möblerade han om lite inne i diskmaskinen. Tyckte visst att stödpinnarna i maskinen inte passade till tallrikarna så han klämde ihop dem lite. Hmm

Sen hjälpte han mig att plocka in smutstvätten i tvättmaskinen. Det var roligt att krypa in i tvättkorgarna tyckte han.

Sen passade jag på att ge honom hans julklapp eftersom han inte var här igår. Han öppnade den själv. Han är så duktig på att bryta sig in i papplådor. Och vips så hade han fått ur sina "muttrar" som man kan fylla med godis eller något annat. Här fick han nötter, ostbågar och skumtomtar i dem. Hi hi - Det är så roligt att han äter allt.

Jag skickade med lite innehåll när Åsa kom och hämtade honom så att de har att fylla på med.

Ni hittar fler bilder på min hemsida.  www.lillbeth.se

Ha det nu så bra allihop så hörs vi snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0