Svart Stig

Det låter kanske lite dystert.

Jag har i alla fall kommit igång med att lyssna på mina ljudböcker igen. Det har ju inte blivit så mycket i sommar.

Men nu när jag åker buss varje dag igen så är det alltså dags för lite avkoppling. Härligt.

Jag har nu lyssnat färdigt på en bok av Åsa Larsson. Tror att det var den fjärde som jag lyssnat på. Upptäckte att jag förväxlat ordningen på den jag lyssnade på förra gången. De är ju fristående men av innehållet förstod jag att det i den här som hette "Svart Stig" skedde innan "Till dess din vrede upphörde".

En spännande bok som vanligt med mord och hemskheter.

Har ni några spännande boktips så skriv gärna till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0